פורטל עורכי דין משפחה איך בוחרים עורך דין נכון להליך גירושין?

איך בוחרים עורך דין נכון להליך גירושין?

כאשר מדובר על זוג שהחליט להתחיל בתהליך גירושין, חשוב להבין בראש ובראשונה כי מדובר בהליך מסובך וארוך, הליך שלוקח אנרגיות רבות משני הצדדים המשתתפים, זאת בעוד כי על מנת לבצע אותו כהלכה חשוב להיעזר בליווי משפטי צמוד. אולם, על אף שבמרבית המקרים ישנה קונוטציה שלילית למשמעות המילה גירושין, התהליך יכול לעבור בצורה יחסית חלקה, כזו אשר במסגרתה שני בני הזוג יקבלו את מכלול הזכויות שמגיעות להם ואף גם יצליחו לשמור על יחסי חלוקה תקינים במידה והגיעו להחלטה לפרק את התא המשפחתי. כדי לערוך את הליך הגירושין בצורה כזו, מוטב לשכור שירותיו של עורך דין גירושין.

 

באילו מקרים עליכם לפנות אל עורך דין גירושין?

 חשוב לציין כי בכל מקרים בהם עלה ביד הדבר ההחלטה המשותפת להתחיל בפירוק התא המשפחתי, עצם ההתייעצות עם עו"ד היא פעולה בגדר חובה ולא זכות או אופציה, זאת מאחר ורק עורך דין איכותי יכול לעזור לכם לוודא כי אכן תקבלו את כל הזכויות המשפטיות שמגיעות לכם במהלך התהליך. נוסף על כך, חשוב לציין שעל ידי ייעוץ משפטי הולם מצידו של עורך דין תוכלו לקבל הסכם אשר משקף את הצרכים האישיים החשובים לכם ביותר וכך תוכלו להמשיך את שגרת החיים שלכם בשקט, ללא כל פגיעה בשגרת היום יום. לדוגמא, במידה ויש לכם ילד משותף עם הצד השני, עו"ד גירושין איכותי יוכל לעזור לכם להגיע לעמק השווה בכל הנוגע להסכם משמורת, על מנת לוודא כי איכות החיים של הילד לא תפגע. כמו כן, במידה וקיימים נכסים משותפים או שנחתם הסכם ממון טרם הנישואין, אין ספק כי שירותיו של עורך דין גירושין יוכלו לעזור לכם להכיר את כל הזכויות החוקיות אשר מגיעות לכם. יתר על כן, חשוב לציין כי לעיתים ייתכן שכלל לא יהיה צורך ממשי בהגעה לבית הדין, זאת מאחר וניתן לערוך הליך גישור, כמובן במידה וישנה הסכמה מלאה ומוכנות לגישור על ידי שני הצדדים.

 

איך תוכלו לבחור עו"ד טוב לענייני הגירושין?

 כדי לבחור עורך דין משפחה טוב שיוכל לסייע לכם בכל הנוגע ל ביצוע הליך הגירושין על הצד הטוב ביותר, ישנם מספר דגשים חשובים ביותר שכדאי מאוד לשים לב אליהם. תחילה, חשוב לציין שכדאי לבחור בעורך דין גירושין שתמיד יהיה זמין עבורכם, זאת מאחר ומדובר בתהליך רגיש בו אתם זקוקים לליווי ותמיכה נרחבת ועל כן, כדאי לבחור באדם שיזהה את הצרכים האישיים שלכם ויהיה זמין עבורכם בעת בה אתם זקוקים לו. כדי להבין אודות הזמינות של עורך הדין אשר אתם מעוניינים לשכור את שירותיו, רצוי שתבררו ברחבי הרשת על שביעות הרצון של הלקוחות שלו, זאת בעוד כי הביקורות שמופיעות ב"גוגל" הן הכלי המומלץ לכך.

 

נוסף על כך

ראוי לציין כי ניסיון הוא גורם מכריע באשר לבחירת עורך דין גירושין, זאת מאחר ועם ניסיון רב מגיעה מומחיות רבה במקצוע, מומחיות שיכולה לבוא לידי שימוש כאשר אתם זקוקים לשירותים משפטיים. על כן, אחד מעורכי הדין אשר מתמחים בתחום הגירושין הוא עו"ד אביחי דמארי, שזמין עבור לקוחותיו מסביב לשעון מתוך רצון עמוק לתת להם את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר שניתן לצד שירות מכל הלב. על כן, במידה ואתם זקוקים לשירותיו של עורך דין לגירושין איכותי ואמין שיהיה לצדכם, אנו ממליצים לכם לפנות אל עו"ד אביחי דמארי ומשרדו בהקדם.